Smartwatch coraz popularniejszy?

Lut 05, 2015 autor:

Pebble sprzedało już ponad milion smartwatchy. Jest to wynik godny podziwu zwłaszcza biorąc pod uwagę obawy jakie towarzyszyły twórcom podczas premiery tego typu urządzeń. Popularnością inteligentnych zegarków pochwalił się CEO firmy, Eric Migicovsky. Okazja do podsumowania ubiegłego roku stała się również okazją do zapowiedzi planów „wydawniczych” na przyszły rok – zaprezentowane mają zostać nowe produkty i oprogramowanie. Warto także wspomnieć, że proponowane przez firmę gadżety odniosły spory sukces już na Kickstarterze. Projekt komunikującego się ze smartfonem zegarka został wsparty kwotą ponad 10 milionów dolarów, podczas gdy jego twórcy prosili o zaledwie… 100 tysięcy. Co Wy na to?

Według tego co powiedział Migcovsky, milionowy smartwatch Pebble został sprzedany 31 grudnia 2014 roku. Dla porównania, w marcu liczba zakupionych egzemplarzy wynosiła około 400 tysięcy sztuk. Co zatem skłoniło konsumentów do wybrania tego typu produktów? Kluczem do sukcesu okazała się obniżka cen oraz nowe funkcje samych urządzeń. Pebble już teraz planuje nową linię swoich smartwatchy. Zegarki mają mocno wyróżniać się na tle rozwiązań innych marek, a ich największym atutem wcale nie będą aplikacje. Wybraliście już walentynkowe prezenty dla swoich bliskich?

materiały prasowe

materiały prasowe

Gadżety